Blog artikelen met de tag:

Social Media

20/8/2020

Meer targeting opties binnen Facebook Business Manager [marketing lifehack]

De advertentiemogelijkheden binnen de Facebook Business Manager zijn eindeloos. Zo kun je meerdere kanalen gebruiken (bv. Instagram, Facebook of Whatsapp) en heb je verschillende soorten advertenties. Als je daar de onuitputtelijke targeting opties optelt, is (en blijft?) dit hét kanaal om je product, dienst of bedrijf te promoten. Ongeacht of je B2B of B2C bent.

13/7/2020

De vergeten stap binnen veel lead nurture flows

Ken je dat? Je hebt een kakstrakke download gemaakt, een dito landingspagina en je verleidt zowel betaald als organisch verkeer keer op keer om hun contactgegevens achter te laten. Het eerste deel van je campagne zit erop, maar nu is het doorpakken; Nurturen die leads.

8/4/2020

LinkedIn Conversation Ads [nieuw]

Na het succes van LinkedIn Inmail Ads en het succesvol ontwikkelen van een Lead Form optie, heeft LinkedIn de advertentie functionaliteiten recent uitgebreid met een nieuwe optie: LinkedIn Conversation Ads.

28/12/2018

Link preview veranderen op Facebook en LinkedIn

Een juiste link preview in Facebook / LinkedIn? Je leest in deze blog hoe je het doet en waarom je moet 'scrapen'.

11/12/2018

Jouw eigen gifjes in Instagram

Je kent ze wel, de meest hilarische gifjes die je kan toevoegen in Instagram als je een story plaatst. Nu zie je hier veelal bekende en grappige gifjes voorbij komen, maar een enkele keer zie je ook gifjes waar een bedrijf achter zit..

2/1/2018

Blog: Wil de échte marketeer nu opstaan?

Je zit op een verjaardag en er wordt aan jou gevraagd wat je favoriete serie is. Je geeft antwoord en er vindt een gesprek plaats. Herkenbaar? Ja toch. Wat nou als er op datzelfde moment een menigte in de achtertuin staat die allemaal jouw naam schreeuwen. Of in de woonkamer mensen stilzwijgend rondlopen met je naam op een bord genoteerd. Ja dat is raar. Toch gebeurt dit dagelijks op social media.

27/11/2017

Blog: Een weiland vol recruiters... Met z’n allen in de stront 💩

Help! Wat wordt onze plek in het weiland?

25/10/2017

Meer resultaat uit je Facebook advertenties? Koppel campagnes!

Adverteren op Facebook. Dat doe je natuurlijk niet zonder enige vorm van resultaat te verwachten. Meer likes, meer bekendheid óf gewoon keiharde leads. Facebook heeft onlangs de advertentiemogelijkheden weer een flinke boost in gegeven. Wat dat voor jou betekent? Meer resultaat uit je advertenties door gerichter adverteren. Hoe? Door campagnes op een slimme manier aan elkaar te koppelen.

15/9/2017

Dux Soup, LinkedIn leadgeneratie geautomatiseerd

Leads genereren via LinkedIn? Goed idee! LinkedIn geeft je de mogelijkheid om te zien wie jouw profiel heeft bekeken. Veel mensen bekijken dit regelmatig. In één op de drie gevallen kijkt iemand terug. Super interessant: een gratis manier om jouw boodschap bij de juiste mensen op het scherm te krijgen.

12/9/2017

Leadfeeder; eindelijk zien wie jouw site bezoekt

Bambuu heeft een nieuwe tool omarmd: Leadfeeder. Het vinden van de juiste leads voor sales is geen gemakkelijke taak. Bespaar tijd en energie en laat dit doen door Leadfeeder! Dé tool die de juiste leads filtert uit de bezoekers van jouw website.

15/3/2017

Facebook marketingtrucs door politieke partijen

Politiek Nederland liet zich van hun beste kant zien op Facebook. Wat kunnen MKB’ers leren van VVD en GroenLinks?

22/4/2016

Facebook: 6 tips voor zakelijk succes

Facebook, hartstikke leuk. Maar hoe haal je als ondernemer het meeste uit dit sociale medium? En hoe haal je meer ‘vind ik leuks’ binnen? We helpen je een handje met deze zes tips.

15/4/2016

LinkedIn InMail: de andere manier om nieuwe klanten te werven

Je wilt nieuwe klanten werven en hebt nog geen connecties binnen een bedrijf. Dat wordt vaak een lastige klus als je het per telefoon probeert. Probeer het eens via LinkedIn InMail!

12/1/2016

Linkedin wat?! LinkedIn Pulse

Zakelijk netwerk LinkedIn kennen we allemaal. Vooral van het online onderhouden van je (zakelijke) connecties en het lezen, liken en delen van relevante content.