Blog artikelen met de tag:

Strategie

19/10/2020

Product niet leverbaar, maar toch een aankoop?

Een product is niet meer op voorraad of je kunt het tijdelijk niet leveren. Wat ga je dan doen? Haal je het uit je webshop, of zoek je naar een manier om toch conversies te genereren?

13/10/2020

Afgelaste beurzen: 4 digitale alternatieven voor leadgeneratie en omzetkansen

Ben jij gewend om op (vak)beurzen en congressen waardevolle contacten op te doen en leads te werven? Zoals je weet, zijn de meeste (vak)beurzen vanwege de coronamaatregelen afgelast. Hierdoor lopen veel bedrijven leads en omzetkansen mis. Gelukkig zijn er genoeg digitale alternatieven om die leads en omzet toch binnen te halen.

6/8/2020

Marketing automation | Meer dan e-mails met wachtacties

Even een download op je website, formuliertje erop en je marketing automation software drie mails laten versturen. Tik, Tik, Klaar.. En je hebt een leadmachine gebouwd. Toch is marketing automation veel meer dan geautomatiseerd een paar extra mails versturen.

29/5/2020

Marktaandeel vergroten in een krimpende markt

Twee routes die je kunt kiezen om jouw marktaandeel juist groter te maken.