Blog artikelen met de tag:

Thought Starters

Thought Starter: Succes door data inzicht en ritme

John Wanamaker was het, die de beroemde zin uitsprak: “Half the money I spend on advertising is wasted; the trouble is I don’t know which half.”

Thought Starter: Hoe groot is het gat tussen marketing en sales in jouw organisatie?

Maak kennis met de voordelen van Account Based Marketing

Thought Starter: De mogelijkheden om je marketingbudget te bepalen

Het najaar staat voor de deur! Tijd voor de jaarlijkse budgetronde. Je bepaalt hoeveel en welke inkomsten je wilt genereren - en welke kosten je hiervoor wilt gaan maken. Hoeveel wil je groeien? Waar moet die groei vandaan komen? Hoe ga je die groei faciliteren?

Waarom is de vraag ‘Wat is jullie Unique Selling Point’ zo lastig te beantwoorden?

Ik kom nog vaak genoeg bij ondernemers die de vraag Wat is jullie Unique Selling Point (USP)? niet goed weten te beantwoorden. Nu is dat een ogenschijnlijk makkelijke vraag, maar toch spreek ik er maar weinig die goed antwoord kunnen geven. En dat is zonde! Want als je jouw product en USP’s duidelijk kunt verwoorden, weet een potentiële klant direct waarom hij wel/niet bij jou moet aankloppen.

Thought Starter: De snelste manier om groei op te voeren

Meer over (het evalueren van) jouw groeistrategie

Thought Starter: Het gevaar van investeren in social media

10k likes op Facebook, moet je daar blij mee zijn?

Thought Starter: Hoe meet je online effectiviteit?

Paginaweergaven. Time on site. Hits. Help! Hoe bereken je of je website het goed doet?

Thought Starter: Échte aandacht van je doelgroep

Lang was 'adverteren' dé manier om in beeld te komen bij jouw doelgroep. Maar door een overvloed aan advertenties zijn mensen expert geworden in het negeren hiervan. Dus hoe breng je dan jouw boodschap over?

Thought Starter: Ook jij praat vooral over jezelf

Van onze aandelen in gesprekken, gaat zo'n 60% over onszelf. Hoe werkt dat zakelijk? Hebben we het daar ook vooral over onszelf? En zo ja, is dat erg?

Thought Starter: zijn jullie klaar voor Mobile Only?

Onderzoek van Google wijst uit dat 50% van alle B2B-zoekopdrachten wordt gedaan op een Smartphone. Onderzoekers verwachten dat dit oploopt naar 70% in 2020. Zijn jullie klaar voor deze ontwikkeling?

Thought Starter: De Echte Reden

Niemand koop zomaar iets. De Echte Reden is het begin van de Buyer Journey. Als je De Echte Reden weet, ga je het over andere dingen hebben in de marketingcommunicatie. Dit leidt direct tot een betere ROI op je marketinginvesteringen.

Thought Starter: Denken in video in plaats van tekst

60% van de internetgebruikers zegt liever een video te bekijken dan tekst te lezen. In 2019 bestaat ruim 80% van al het internetverkeer uit video. Hoe actief ben jij al met video?

Thought Starter: Concurrenten zijn oenen!

De meeste ondernemers die wij spreken, vinden hun concurrenten eigenlijk … Prutsers. Oenen! Te duur. Geen kwaliteit. Geen respect voor de klant. Gebrek aan service. Geen knip voor de neus waard :-) Hoe slim is deze instelling?

Thought Starter: Wat zijn jouw Valse Voordelen?

Zijn jouw eigen UBR’s relevant, bewijsbaar en onderscheidend vanuit klantperspectief? Of scherm jij ook stiekem met Valse Voordelen?