Samen met Webreact heeft Bambuu recent vier nieuwe websites opgeleverd voor VAPRO. Dit is een gevolg van een vernieuwde positionering en marketingstrategie ingezet in 2018. VAPRO staat onder meer bekend om hun bekende tak Opleidingen maar hebben een wereld aan diensten rondom haar doelgroep procesoperators toegevoegd, exact in het verlengde van hun pay-off: 'Empowering people and industries'. Elke business unit heeft nu eigen digitale visitekaartje waar Webreact hard aan heeft gewerkt de laatste maanden met de begeleiding van Bambuu en partners. De totale dienstverlening bestaat uit: Lesmateriaal, Trainingen, C.L.O., Detachering en Maintenance. Natuurlijk moeten ook deze diensten goed zichtbaar zijn onder de noemer VAPRO.
Benieuwd hoe deze websites eruit zien?
Collega en Marketing Strateeg Erik Dijkman vertelt over de samenwerking met Vapro:
"Met de launch van vier nieuwe sites is er een gezicht gegeven aan de voorkant als gevolg van een marketingstrategie die wij gezamenlijk zijn gestart 1,5 jaar geleden. Begonnen met lokale marketingstrategie voor business unit VAPRO Trainingen en inmiddels is elke business unit online neergezet. Het stelt ons staat om per business unit de customer journey in te richten op basis van de behoeftes van de diverse doelgroepen. De volgende stap is nog meer synergie tussen de labels te ontwikkelen voor bestaande en nieuwe klanten om autoriteit van VAPRO verder te activeren."