Veelgestelde Vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op!

Doen jullie alleen online?

Ook offline activiteiten nemen wij mee. Wel zien we dat online vaak het meeste te halen valt voor onze opdrachtgevers, terwijl veel budget nog offline wordt besteed. Daarom ligt onze eerste focus vaak op online.

Hoe gaan jullie om met bestaande medewerkers?

Medewerkers die een rol spelen in de marketing, nemen wij mee in onze aanpak. Zij ontwikkelen zichzelf daardoor tot betere marketeer. Dagelijks werken medewerkers van onze klanten op onze kantoren.

Kunnen jullie bij ons op locatie komen zitten?

Afhankelijk van de capaciteit die we hebben, komen we regelmatig bij jullie op locatie. We zullen nooit alle tijd op locatie besteden, met als reden dat we vaak meerdere specialisten laten meewerken aan jouw marketingbeleid.

Maken jullie ook onze nieuwe website?

Bambuu is een marketingbureau en bouwt zelf geen corporate websites. Wel werken we met verschillende partners samen en kunnen we het hele traject voor je organiseren.

Waarom niet beter iemand in dienst?

Uiteindelijk kan het heel slim zijn om een marketeer in dienst te nemen. Wel adviseren we altijd om eerst een bureau in te huren om het beleid te ontwikkelen. Dan zoeken we aansluitend samen met jou iemand die het beleid verder kan doortrekken.

Wat levert het op als ik Bambuu inhuur?

We werken aan het verbeteren van jullie marketingbeleid. Wat dit exact op gaat leveren, is op voorhand niet in te schatten.

We hebben al een leverancier voor ‘dit-en-me-dat’, hoe werkt dat?

We zijn gewend om samen te werken met andere organisaties. Bambuu wordt vaak ingezet als ‘marketing manager’, die ook sturing kan geven aan andere leveranciers. Zo zorgen we dat alles aansluit op de centrale aanpak.

Werken jullie op basis van no cure no pay?

Soms krijgen we de vraag no cure no pay mogelijk is. Dat wil zeggen: afrekenen op aantal leads, of zelfs orders. Dit doen we niet. De ervaring leert dat hier vooral veel discussies over ontstaat en het ‘korte termijn karakter’ niet goed aansluit bij de echte klantwens.